2017. október 25., szerda

Egy életet megváltoztató villámcsapás

Esze/ések

1505-ben történt egy nyári napon, hogy Luther hazalátogatott szeretett szüleihez. Este elindult Erfurtba. Mikor elindult, már akkor is esett az eső, de csak egy kicsit. Viszont mire teljesen besötétedett, a vihar is megérkezett. Szakadt az eső, villámlott, és az út is sáros lett. Luther ekkor már nagyon félt. Egy hatalmas villám éppen mellette csapódott a földbe. Attól tartott, hogy meg fog halni, Szent Annától kért segítséget, ha megóvja életét, szerzetesnek áll. Luther túlélte a vihart, és sikeresen odaért Erfurtba. Apja ugyan ellenezte, de ő pár nappal később csatlakozott az erfurti szerzetesekhez. Itt ismerkedik meg igazán Istennel.


Szabadhegyi Trió



Reformátorok
Egyszer volt, hol nem, volt egy kis városban egy szörnyű vihar. Éppen hazafelé indultam, amikor meghallottam egy embert beszélni. Mivel én egy kíváncsi természetű ember vagyok, ezért utánamentem. Egy magas, termetes ember volt, kezében egy nagy, fekete kötetes könyv. Utánalopództam, és ráeszméltem, hogy mi lehetett a könyv, nem más volt mint a biblia. Fennhangon olvasott belőle. Hirtelen egy hangot hallottam, szörnyűbb volt, mint 5 ágyú lövése, ezután fény töltötte be az egész környéket, ami pár másodpercig elvette a látásomat. Biztos egy villám volt, gondoltam. Amint újra láttam, borzalmas látvány fogadott, az ember ott feküdt a földön, a mellette álló fa szétégett. Szerencsére a férfi felkelt a földről. Letérdelt, és elkezdett imádkozni, megígérte az Istennek, hogy szerzetesnek áll. Amikor hazaértem, csak akkor jöttem rá, hogy ez a férfi azért nem halt meg, mert a jó Isten ott volt vele és védte. Akkor jöttem rá igazán, hogy Isten mindenki mellett ott van. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése