2017. december 26., kedd

„Mely igen jó” – dicséret és hálaadás






English class


Istendicséret


Csak Istennek kell kezedet kulcsolni,
Őriződnek, atyádnak imádkozni.
Hálás bizalommal, nem kételkedve,
Kérésedet meghallgatja, becsüld meg.

Gondviselőd kegyelmet ad te neked,
Ti földiek hálát kell hogy tegyetek.
Ne titkolózz, tárjátok fel vágyaid,
Ez meghozza urad békességeit.

Létezik ember – Isten az agynak, léleknek ígért,
És ki saját szívévek gondolkodik, olyan ő.
Isten az élet bizonyos nagy tragédiájában
Szívesen segít, ez az embernek elég.

Van még ember, ki aggódik szívében,
Aki lájkot kap, az örül neki,
Ki nem, az levertté válik,
De a jó szó felvidítja.






Éva lányai


Köszönöm


Most ahogy nézem a mai napomat,
a holnapban lelhetem vigaszomat.
Az Úrnak köszönhetem, amim most van,
a holnap ajándéka, amit kaptam.
Csak ennyit mondok: Köszönöm Uram!

Most ahogy nézem az elmúlt napokat,
Hála az égnek! Az Isten velem van.
Sok gondom fölött, csak ő védhet meg,
Keservem elfújja mindenek felett.
Köszönöm, Atyám, köszönöm, hogy élek!

Most, ahogy nézem a múltam fájdalmát,
mégis élek, s itt vagyok, bár nagyon fájt.
Könnyeim felszárította imám,
Köszönöm, Uram, hogy mindig gondolsz rám.
Köszönöm, Uram, hogy mindig gondolsz rám!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése